28.11.06

loggie in landcruiser







Hallo allemaal!



Ik krijg vele verzoeken om de foto van mij in paarse jurk op het web te plaatsen.. maar ik geef toch de voorkeur aan een foto van mij in actie in Lola, 1 van onze landcruisers. Helaas is de foto een beetje donker, maar echt: ik ben het achter het stuur en over anderhalve week leg ik mijn examen af en word ik de gelukkige bezitter van een liberiaans rijbewijs en ben ik samen met 1 van onze dokters de evacuatiechauffeur!! Het was echt helemaal geweldig om in een landcruiser te rijden! Verder zie je op de andere foto's: de markt in sanniquellie en mijn straat vlak voordat de zon ondergaat.. oftewel een kijkje in de wereld buiten de hekken van de compound!



liefs, Martine

4 Comments:

At 8:39 PM , Anonymous Anonymous said...

29 november 2006

Hallo Martine of te wel Monrovian loggie for MSF.
Ik heb zojuist jouw weblog met grote interesse gelezen. Ik was het al langer van plan maar omdat we op vrijdag 1 december een familiedag hebben van de Schouwstra kant werd het echt tijd om eens in te loggen.De familiedag is overigens in Ede.
Uit jouw weblog die je wel erg trouw hebt geschreven maak ik op dat je niet alleen erg veranwoordelijk werk hebt, maar ook werk waarin je de ervaringen in Maastricht op het gebied van plannen en regelen daar op een geweldige manier in praktijk kunt brengen.
Rijden in een landcruiser met een Liberiaans rijbewijs is maar een bijzonder aspect van je werk denk ik. Maar wel erg leuk!

Hier in ons land hadden we de warmste november sedert ongeveer 300 jaar. In de bergen is nog geen sneeuw gevallen.
De verkiezingeb zijn achter de rug. CDA ging van 44 naar 41 zetels, de VVD van 30 naar 22, de PvdA van 32 naar 22, D66 van 8 naar 2. Grote winnaars: SP van 8 naar 25, de partij van Wilders (extreem rechts) won 9 zetels en de Christen Unie ging van 3 naar 6 zetels. Een kabinetsformatie zal erg moeilijk worden want zowel over rechts als over links is er geen meerderheid. Dus we zien wel hoe de uitersten met elkaar compromissen gaan sluiten, want er moet toch geregeerd worden!
Wij vermaken ons prima. Zelf ben ik nu actief als penningmester van het UVV en tevens coordinator van het opknappen van ons kantoor.Riet is nog steeds actief in de BAVO stichting. Een vemogensstichting die de opbrengst van het kapitaal wil besteden aan vernieuwende projecten voor ouderen, ook b.v. in Roemenie.
We sporten, wandelen en zijn regelmatig in ons huisje in Ermelo.

Lieve Martine we wensen jou het allerbeste toe en gaan door met het lezen van de weblog. Liefs van Riet en Sybo uit Haarlem

 
At 12:45 AM , Anonymous Anonymous said...

Hallo stoere kanjer!!!!
Nu ik weer regelmatig in Maastricht ben om het volgende CEMENTfestival voor te bereiden merk ik pas echt hoe ik je mis. Maar goed, waar je nu bent hebben ze je nog harder nodig. Volgens mij doe je het fantastisch (ik had niet anders verwacht). Keep up the good work!
Veel liefs van Isabelle.

 
At 10:50 AM , Anonymous Anonymous said...

Lieve Martine,
We genieten van jouw verhalen alsof we naar een film zitten te kijken, zo beeldend schrijf je. Mooie foto's van je slaapkamertje. Gevoelens van bewondering voor jouw sterke rol in het geheel.
We gaan vanavond naar een voorstelling van het ro-theater: Tsjechov/Platonov,met een boodschap erin die haaks staat op het leven in Liberia.
heel veel succes en plezier,

liefs van Klaas en Josje.

 
At 3:48 PM , Blogger hachuba said...

you go girl!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home