26.11.06

een kijkje in mijn wereld..

















Hoera! Mijn camera werkt weer! Ik heb hem met de compressor schoongeblazen en hij doet het weer! Dit heugelijke feit wil ik graag met jullie delen.. dus hier een kijkje in mijn wereldje! Het groene gebouw is waar onze kantoren, radiokamer, eetkamer en ook mijn slaapkamer is. Mijn eerste kop koffie van de dag drink ik altijd op het trapje.
De tweede foto is onze woonkamer, deze bevind zich in een ander gebouw op de compound.. het is een grote veranda met een waanzinnig uitzicht op de bergen bedekt met oerwoud. Hier kijken we films.
De volgende foto is onze eetkamer, een ronde ruimte op de binnenplaats van het groene gebouw. De ruimte heeft alleen een dak en de muren bestaan uit panelen muskietengaas.
En jawel... daar is ie dan: The Pink Room!! Mijn kamertje! Het enige plekje wat helemaal van mij is! En de volgende foto is mijn kledingrek. Ik heb mijn kamer echt heel fijn gemaakt, met hachuba-mobile, veel foto's, de opgeblazen wereldbol en een tafeltje met snuisterijen en boeken... Tot slot een kijkje in mijn badkamer!!! De beroemde plek waar ik emmers water over me heen gooi!! En waar ik droom over een warme douche als ik mijn hoofd in een emmer koud water steek om mijn haar te wassen... Een kijkje in mijn wereldje! Binnenkort foto's van het dorp!!
liefs, Martine
PS. Heb vandaag 3 uur in een Landcruiser gereden!! ook over hele kleine weggetjes met veel gaten en modder! Ik ben namelijk chauffeur als we moeten evacueren... dus tja.. dan moet er regelmatig geoefend worden. Het was helemaal te gek! Ik heb echt genoten! Dit had ik echt even nodig om helemaal weer bij te tanken!!






2 Comments:

At 4:37 PM , Anonymous Anonymous said...

Hoi martine, wat keuk om al die foto's te zien ik heb ze even uoitvergroot dan kan ik alles goed bekijken, Wat een bizondere fot's echt Africa en wat een gezellig rose kamertje!! Daar kun je lleekker jezelf even zijn. De 'douche' is inderaad behelpen!! Sterkte bij alle belevenissen en een dikke zoen. Ineke

 
At 5:27 PM , Anonymous Anonymous said...

Hoi Martine,
Wat geniet ik weer van je belevenissen en vooral het verhaal over dat "op tijd" zjin. Je brengt de meest mensen behoorlijk van streek als je op tijd gaat en het is daar dus net als in Ghana.
Sterkte bij alles, je hebt een zware taak, maar zolang je nog zoveel lichtpuntjes kunt vertellen ben jij zelf het grootste lichtpunt daar.
Groeten van Betty.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home