22.10.06

Foto's uit Liberia

Dit was mijn uitzicht vanuit de auto tijdens de laatste 3 uur toen ik van Monrovia naar Sanniquellie reisde.. de tocht duurt 8 uur. De weg is hier nog goed, maar werd op een bepaald moment echt de droom van elke 4x4 rijder... een zwarte piste van natte rode aarde omgeven door oerwoud.


Welkom! Dit is de poort waarachter ons huis en ons kantoor schuil gaat.. Vlak bij onze poort (aan de binnenkant) staat een overkapping waar de bewakers zijn. We hebben in het totaal 7 bewakers die verdeeld over verschillende shifts ons beschermen..


In dit huisje woon ik samen met Kerry de verloskundige, Daniel een dokter en Alana een verpleegkundige.



.. en zo ziet de omgeving eruit... dit is zo'n 3 minuten lopen van mijn huis. Het is vlak voor de zon ondergaat... het licht is dan echt waanzinnig mooi! Tot nu toe kijk ik iedere dag naar de zonsondergang en de duisternis die er heel erg snel op volgt.. dit is zo'n mooi moment!

1 Comments:

At 5:48 PM , Anonymous Anonymous said...

Lieve Martine,

Denk heel vaak aan je en ben blij dat het je allemaal zo goed bevalt. Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen dat je alles in één keer wil kunnen en onthouden en ook nog eens op jouw manier doen.Erg spannend allemaal. zo tussen de bedrijven door check ik jouw blog af en toe. Helaas lukt het niet altijd om te reageren. Hier is het ook erg druk geweest. Voor de verandering alleen maar feest. Noortje is 1 jaar geworden en Harry is nu echt 40.... Heerlijk om even uit de realiteit van alles te zijn. Met Noortje gaat het op het moment erg goed. Ze wordt een kleine dondersteen en is haar grenzen goed aan het verkennen. We genieten erg van haar.
Wij sturen je alle 3 een dikke knuffel en "go for it!" Manon

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home