14.10.06

So long! Farewell! Auf Wiedersehen! Goodbye!

Nu is het dan echt zover! Mijn tassen staan ingepakt en voorzien van Artsen zonder Grenzen-stickers, klaar om op reis te gaan! En ook ik ben er klaar voor! De afgelopen vier dagen ben ik op het MSF Hoofdkantoor geweest en heb ik een computercursus en 2 dagen briefings gehad met heel veel informatie over Liberia en mijn toekomstige project! Ik voelde me gelijk thuis bij deze organisatie en heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Nu gaat het dan echt eindelijk gebeuren! Heerlijk! Na al het afscheid nemen en los laten ben ik eindelijk begonnen met Hallo zeggen en dat is heerlijk. Ik voel me goed voorbereid en heb er heel erg veel zin in! Ik hoop dat ik snel in staat ben om mijn eerste verhalen vanuit Liberia op het web te zetten. Lieve allemaal heb het allemaal goed. In gedachten neem ik jullie mee! Dag Nederland! Hello Liberia!!!

liefs, Martine

2 Comments:

At 5:54 PM , Anonymous Anonymous said...

Martine is voorspoedig in Monrovia aangekomen.
Cor en Ineke

 
At 2:48 PM , Anonymous Anonymous said...

Dat is fijn om te horen. Ik was al benieuwd of ze een goede reis had gehad en wat haar ervaringen zijn. Maar ze zal er nog wel middenin zitten, in de nieuwe indrukken bedoel ik. Vanuit Maastricht wordt er meegevoeld hoor! En Martine, als je dit leest en mijn sms nog niet had ontvangen:IK BEN DOOR!!!!!
23 november, nieuwe Luxor Rotterdam..
Succes laiverd, José

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home