6.7.08

Tussenbericht

Lieve allemaal,
Zoals je merkt schrijf ik eigenlijk niet als ik thuis ben.. maar enkel als ik op missie ben. Ik ben heerlijk aan het genieten van weer even in Nederland zijn.. wat hebben we het toch goed! Toen ik net thuis was moest ik echt wel even wennen en voelde ik me een soort Alice in Wonderland.. waar ik vooral aan moest wennen is om weer in vrede en vrijheid te leven.. de alertheid wat zo'n normale state of mind was geworden in Congo was niet meer nodig.. Maar vrijheid went snel..net als dat oorlog eigenlijk ook snel went... een mens past zich blijkbaar heel snel aan aan nieuwe omstandigheden.. Vandaag vertrek ik op cursus van MSF..2 weken lang met 16 collega's uit de hele wereld ga ik de BMC doen (basic management course), een cursus om als projectcoordinator te kunnen werken. En wat betreft mijn volgende missie..er zijn al weer wat mogelijkheden geweest..maar ik wil eerst goed bijkomen en vooral tijd in mijn land met familie en vrienden doorbrengen voordat ik weer vertrek. Ik denk dat ik ergens tussen midden en eind augustus weer op een nieuwe missie zal vertrekken en ook dan zullen mijn belevenissen, gedachten en ervaringen weer hier verschijnen.. Geniet van de zomer en het goede leven! Liefs, Martine

3 Comments:

At 11:32 AM , Anonymous Anonymous said...

We genieten er vooral van dat jij er weer (even) bent! En dat is ook gelijk zo vanzelfsprekend! Heb zojuist gehoord dat je naar CAR gaat. Een deel van Afrika dat ook wij een beetje beter gaan leren kennen dankzij jou en je geweldige manier van vertellen via je blog. blijft t in Nederlands of ga je internationaal?
Weer heel dubbel, verdrietig én trots dat je gaat!!!!!

 
At 1:33 PM , Anonymous Anonymous said...

Als het goed is, ben je nu op reis door de bush richting je post in CAR ofwel net gearriveerd. Hoe dan ook, ben in gedachten een beetje mee gereisd (pfff, kan natuurlijk helemaal niet) en hoop dat het je goed gaat. Maak een goede start daar en zet m op.
liefs

 
At 4:08 AM , Anonymous Mimie said...

Hi Sweetie.I discover your blog.It's sad because I can't read...!

Ik omarmen je teder, en ik hoop dat alles goed gaat voor u.

Mimie

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home