26.4.08

en binnenkort... foto's!

Vandaag is mijn laatste dag in DRC.. eergisteren ben ik als co-piloot (jawel!!;-)) terug gevlogen uit walikale naar Goma. Gisteren gedebriefd en vandaag ben ik een beetje lui en ga ik mijn tas inpakken. Vanavond hebben we een feest in ons huis hier in Goma en morgen begint de terugreis. Ik heb een geweldige missie gehad, zeer intensief en soms in heftige en moeilijke situaties.. het was heel erg bijzonder om hier te werken en te wonen. Ik ben blij om naar huis te gaan maar ben ook verdrietig om dag te zeggen.. Maandagochtend vroeg land ik op schiphol! Met de snelle internetverbinding in nederland zal ik binnenkort een selectie foto's op mijn blog zetten om een visuele impressie van mijn tijd in de congo te geven. Nu mijn werk hier erop zit voel ik dat ik behoorlijk moe ben van het keiharde werken in behoorlijk heftige omstandigheden.. Ik weet het is een cliché maar ik ben moe maar zeer voldaan! Als ik thuis kom ga ik eerst 2 weken niets doen.. bij familie zijn en vrienden opzoeken.. daarna ga ik als 'vakantiewerk' de productieleiding van een voorstelling voor Oerol doen op het strand van terschelling!! Daarna weer heerlijk bijkomen en genieten van de wereld in het westen om vervolgens weer ergens in deze wereld te gaan werken met MSF. Maar eerst vakantie! Heel veel liefs en tot snel! Martine

4 Comments:

At 8:49 PM , Anonymous Anonymous said...

Een goed afscheid je hebt onnoemelijk veel werk verzet,een hele goede terugreis en nu bijkomen, tot op Schiphol!!! Liefs papa en mama

 
At 1:02 PM , Anonymous Anonymous said...

Lieve Martine,

Ik blijf vol verwondering je blog lezen. Vakantie heb je zeker verdiend! Geniet ervan, zodat je daarna weer vol goede moed voor MSF de wereld in kunt.
Liefs,
Karin Schouwstra

 
At 11:21 PM , Anonymous Anonymous said...

Door een artikel in hulppost op je weblog gewezen. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer diep onder de indruk ben van jullie goede werk.

BEDANKT !

 
At 7:03 PM , Blogger hachuba said...

Zo fijn om je (even) terug te hebben. Maar...waar blijven de foto's? Stephanie

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home