18.5.08

nog even geduld..

Ben inmiddels bijna 3 weken thuis en ja ik heb foto´s beloofd.. maar ik kan nog niet echt kiezen welke ik ga plaatsen.. dus nog even geduld..
Maar als je ondertussen een indruk wilt van het project waar ik werkte kun je filmpjes zien op
titels:
Vluchteling achter gemeentehuis
Verkrachte vrouwen in DR Congo
Deze filmpjes zijn gemaakt toen ik er werkte en zijn onderdeel van een 5 delige video reportage die in zijn geheel op de volgende site zijn te zien:
liefs, Martine

4 Comments:

At 12:08 AM , Anonymous Anonymous said...

Hoi Martine, fijn dat je weer veilig thuis bent. Ik hoop dat alles goed met je is. Als je het leuk vindt kunnen we af en toe mailen, maar als je daar geen behoefte aan hebt, respecteer ik dat ook.
Mijn emailadres is: marjolijnswinkels@hotmail.com

Doei doei geniet van alle luxe hier, liefs van Lijn

 
At 12:48 PM , Anonymous Anonymous said...

Beste Martine,
Mijn naam is Ina Maes, ik werk voor de VRT, Belgische televisie. De VRT plant een programma over Congo en ik zou je wat willen vragen over je ervaringen in Congo en dan meer bepaald die in Katanga. Zou je contact met mij kunnen opnemen via ina.maes@vrt.be ajb?
Vriendelijke groeten,
Ina Maes

 
At 4:24 PM , Blogger hennie said...

Beste Martine,
Ik kwam je naam tegen in een krantenartikel en na een 'google' vond ik je blog. Ik ben erg onder de indruk van wat ik heb gelezen. Ik begrijp dat je nu weer thuis bent. Het moet wel een enorme ervaring zijn om een lange periode in Afrika te werken en te leven. Hoewel ik me daarvan niet veel kan voorstellen vanuit mijn luie stoel in NL, zijn jouw stukken heel schilderend, zodat ik er toch een beetje een idee van krijg.
Het is misschien ook wel vreemd om hier weer in onze wereld rond te lopen.
Het ga je goed.
Met hartelijke groet,
Hennie

 
At 12:39 PM , Blogger sisjo said...

Hallo Martine,
Hoe gaat het met je? Ik zou je heel graag weer eens zien, zullen we afspreken? Ik ben in Nederland nu, jij ook?
Mijn telefoonnummer is 06-13527695
sis Jo (Ghana/Sma)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home