17.8.07

Hoeveel past er in een week?

Lieve allemaal, het is een bizarre week... een week geleden zijn we met het team vanuit het project naar Goma gekomen om het weekend in Goma te zijn. Vervolgens had ik 2 dagen vergadering met alle loggies uit de missie... Ik mis het project en wil graag terug zeker omdat we verhalen horen van nieuwe vluchtelingen die binnen komen... Maar 3 dagen geleden begon ik buikpijn te krijgen.. ben hier naar het ziekenhuis geweest en naar een chirurg van de UN en die vertelde mij
gister dat ik hoogstwaarschijnlijk een blindedarmontsteking heb... ik baal als een stekker en voel me een watje...ik wil gewoon werken!! Maar vandaag wordt ik naar Nairobi gevlogen naar een ziekenhuis. Ze gaan me eerst 4 dagen aan een antibiotica infuus leggen om te kijken of het zo te behandelen is en anders wordt het een operatie.. Ik hoop alleen maar dat ik zo snel mogelijk weer aan de slag kan... het zal dus even iets stiller op mijn blog worden..maar zodra ik de mogelijkheid heb zal ik weer verder schrijven!
Liefs, Martine

1 Comments:

At 1:19 PM , Anonymous Anonymous said...

Lieve Martine,

Wat een pech zeg, maar wel goed dat je in Goma was toen het werd ontdekt!!!
Ik denk aan je en bid voor je en misschien is een operatie beter, kun je in ieder geval niet nog een keer last krijgen van het ding.

Liefs en sterkte van Betty.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home