24.4.07

endless bye bye




Als ik zo een beetje terugkijk in mijn blog-verhaaltjes is het afscheid nemen al een poosje bezig.. het sluiten van een project.. mijn afscheid van de bush.. van mijn collega's en huis/leefgenoten.. en nu van Liberia als totaal.. Weet niet of dit mijn laatste bijdrage vanuit Liberia is of dat ik nog even door ga met het eindeloos afscheid nemen.. Soms denk ik: het is mooi zo, ik ga naar huis! En laat dat dan ook nu maar gebeuren.. maar op vele momenten wil ik het (waarschijnlijk) definitieve afscheid van dit land nog even uitstellen... Ik sta bol van prachtige ervaringen, belevenissen, nieuw verworven kennis en beelden die op mijn netvlies gegroefd zijn. Van die beelden heb ik niet zoveel foto's maar een paar laatste plaatjes van Monrovia zie je hier boven... het strand, verkeer en... mijn favoriete tankstations..
Liefs, M

2 Comments:

At 2:38 PM , Anonymous Anonymous said...

welkom 'thuis' Flokstra!!

 
At 8:54 AM , Blogger sisjo said...

Hi Martine,
Welkom in Nederland want daar ben je nu zo te lezen, heb ik dat goed? Ik ben ook in Nederland, zou het wel heel leuk vinden je weer te ontmoeten, zullen we afspreken?
Mijn email is jovanrossum@yahoo.com

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home