20.4.07

loggie goes home

... 't is een beetje sneller dan verwacht maar de datum is bekend! Op vrijdag 27 april vlieg ik s'avonds weg uit Liberia en zaterdag kom ik aan op schiphol.. exacte tijd is nog onbekend.. Ben volop aan het afscheid nemen, wat is het allemaal snel gegaan. Ik heb een geweldige tijd gehad met vele ups en ook wat downs.. Ik probeer me voor te stellen hoe het zal zijn om weer in Nederland te zijn, maar dat lukt niet echt. Kan me er niet echt een beeld bij vormen.. Maar eerst nog een heerlijke week Liberia die hopelijk vol staat van genieten en alles nog een keer in me opnemen zodat ik vol van goede ervaringen als een tevreden loggie en bushgirl terug naar de andere wereld kan vliegen.
Liefs, M

2 Comments:

At 11:01 AM , Anonymous Anonymous said...

De tijd is voorbij gevlogen!1 Je hebt je 1e uitzending bijna afgerond. Geniet van de laatste week, en sterkte bij het afscheid,
WELKOM THUIS!!!!
Liefs papa en mama

 
At 3:58 PM , Anonymous Anonymous said...

Ik voel met je mee vandaag wat afscheid betreft: mijn 1e mini-afscheid van mijn kleine vent; de 1e middag op proef naar de creche. Elk nadeel heb ze voordeel, de was en de afwas is weer eens gedaan en zelfs effe tijd om je te mailen, maar toch mis ik 'm al die paar uurtjes. Is het al half vijf? Ik hoop dat je snel naar onze lieve Pepijn komt kijken?!
x Dionne

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home