6.4.07

Closing down in ful speed!



De laatste dagen zijn wel geteld nog 7! Het gaat nu enorm hard: de opslagruimtes zijn leeg, de medicijnen gedoneerd, nog maar 2 auto's aanwezig ipv 6, de laatste kliniekbezoeken zijn afgelegd en de basis wordt leger en leger.. De Closing down feesten zijn geweest. De atmosfeer is van een lach en een traan.. mensen zijn bezorgd over de toekomst en tegelijkertijd werken we met z'n allen als "animals" om de hele basis leeg te krijgen en hebben ook veel lol. Zaterdag is de laatst lotterij waarin al het meubilair wordt verdeeld onder de staf. Het gaat goed! Ik verwachtte dat deze laatste periode veel zwaarder zou zijn en dat ik dag en nacht zou werken.. maar dit is niet het geval. Ik voel me relaxed en heb dat lekkere gevoel alsof je vlak voor een premiere zit! Ik lig zelfs voor op schema, dus met een beetje geluk verlaten de projectcoordinator en ik Nimba al op donderdag de 12e ipv vrijdag de 13e.... En wat betreft de plaatjes:

Foto 1: loggie goes african: alles gaat hier op het hoofd en ik kon natuurlijk niet achterblijven...

Foto 2: Sangba Base uit de lucht! Dit is mijn woon en werkomgeving vanuit een helicopter waarin ik helaas zelf niet mee mocht vliegen...

Liefs, Martine

1 Comments:

At 2:15 PM , Anonymous Anonymous said...

Lieve Martine,
De laatste loodjes, of ze nu licht zijn of zwaar, ze komen en daarna wordt de wereld weer heel anders. Voor jou, maar ook voor de mensen waar je van bent gaan houden en die je zeker zullen missen en jij hen.
Sterkte ermee en tot het volgende project, want dat je in de organisatie niet meer gemist kunt worden lijkt mij overduidelijk!!!!
Liefs en kus van Betty.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home