18.3.07

mijn nabije omgeving





Over 4 weken verlaat ik Sangba Base.. hoog tijd om wat foto's van mijn nabije omgeving te laten zien. Afgelopen donderdag ben ik om een uur of zes gaan wandelen in de omgeving rondom mijn tijdelijke huis.. Tijdens het laatste uur voor het donker wordt is het licht zo mooi! Aan de kapotte huizen ben gewend geraakt.. maar wat ik echt heel indrukwekkend vind is dat in een paar jaar tijd huizen door de inmense bomen worden overgenomen.. overwoekerd.. de bush eet wat de mens eens bouwde en wat de mens eens vernielde.. De bomen zijn hier zo majesteus en enorm overweldigend mooi.. geniet van mijn omgeving! Deze pracht is tussen de 5 en 10 minuten lopen van sangba base. Hier is de natuur nog veel sterker dan de mens! Liefs, M

1 Comments:

At 3:30 PM , Anonymous Anonymous said...

hai Bushwoman, bosslady, mamma!
gad al een tijdje niet geblogd, maar ben weer helemaal bijgelezen.
heb je net ook mail gestuurd met uitgebreide verhalen.
Verder roert Maart hier z'n staart. Lente weer afgewisseld met hagelse buien. Heerlijk grillig.
daaaag

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home