26.2.07

wat mis je?

Als ik deze vraag krijg is mijn antwoord: de mensen die ik in Nederland ken. Mijn vrienden en vriendinnen, mijn ouders en zus, mijn familie, kennissen en bekenden.
Verder mis ik eigenlijk niets. Tuurlijk heb ik wel eens behoefte aan een warme douche of anoniem door een stad slenteren zonder te worden nageroepen, even niet geconfronteerd worden dat je echt anders bent als je een witte huid hebt... maar over het algemeel mis ik enkel mensen... Afgelopen weekend hadden we geen internet en nadat ik alles opnieuw had geinstalleerd en het nog niet werkte bleek dat er een probleem met de satteliet was... dus niets aan te doen tot vanochtend: hoera de satteliet werkt weer en we zijn weer in de lucht. We hebben hier een vrij heftig weekend achter de rug, bol staand van afscheid nemen op vele manieren... een echte Hellobye.. En dan ook nog geen internet om in contact te zijn met de mensen die ik mis.. Dus vanuit mijn tenen: hoera! Het internet werkt weer! En lieve iedereen: ik mis jullie!!!
liefs, Martine

2 Comments:

At 9:51 PM , Anonymous Anonymous said...

...en wij missen jou...
Stephanie

 
At 10:26 AM , Anonymous Anonymous said...

dat doen we zeker!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home