16.4.07

back where I started... Monrovia!

Ben nu sinds een dag of 4 in Monrovia, daar waar ik een kleine 7 maanden geleden begon.. Het is een geweldige periode geweest waarin ik ontzettend veel heb geleerd, meegemaakt en gezien.. Mijn plek heb ik gevonden! Moet alles maar eens laten bezinken.. want nu is het een beetje surrealistisch dat het project gesloten is en dat mijn werk er bijna op zit... nog laatste rapporten en aanbevelingen schrijven en dan ben ik echt klaar! Ik heb een beetje het "na oerol gevoel" dat je echt even moet bijkomen en loslaten! Zal snel wat langer schrijven!
liefs, M

2 Comments:

At 5:37 PM , Anonymous Anonymous said...

Hello Martina,

Liberia will be crying when you leave...

Thank you for all the things you did for US.;-)

Peter,
(mental health)

 
At 9:47 AM , Anonymous Anonymous said...

lieve Martine, fijn om een klein beetje in beeld en in jouw woorden mee te maken hoe het voel om het achter laten. Ik snap het lach en traan gevoel.. Hou je taai de laatste paar weken en geniet nog van alles, en weet dat je hier weer met open armen wordt ontvangen. Ik heb onwijs zin om je weer te zien! heel veel liefs José

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home