13.7.07

In Goma - Democratische Republiek Congo (DRC)!

Lieve allemaal..ik ben heelhuids in Congo aangekomen.. Vertraging in Amsterdam, maar gelukkig de vlucht van Nairobi naar Kigali (Rwanda) gehaald en ik zat zelfs businessclass, die laatste 2 uur vliegen! Mijn bagage was er niet maar die heb ik inmiddels. Kigali is een prachtige stad en Rwanda is ook heel erg mooi..heuvels en bergen en de stad is echt luxe vergeleken met Monrovia... als je er doorheen rijdt kun je je niet voorstellen dat er ooit een enorme slachtpartij van mensen heeft plaats gevonden... De rit van Kigali naar Goma was prachtig.. Mijn eerste indruk van het team in Goma is heel erg goed.. en ook alles wat ik over mijn toekomstige werkplek heb gehoord maakt me heel enthousiast. Ik sta echt te popelen om straks per auto naar Kichanga (mijn toekomstige woonplaats) te vertrekken..We gaan met man en macht alles opzetten zodat we ook zo snel mogelijk klaar zijn voor eventueel meer vluchtelingen die verwacht worden... Het frans praten gaat boven verwachting goed, erg fijn! Als ik in het project ben laat ik snel weer wat horen via deze site.. Heb het goed allemaal. Ik denk aan jullie! Heel veel liefs, M

1 Comments:

At 9:14 AM , Anonymous Anonymous said...

Lieve Martine,
Fijn, je bericht en ik ben blij dat de eerste indrukken prettig zijn. Ik kan je "volgen" op een kaart van Afrika die ik heb.
Kijk uit naar je volgende bericht.
Sterkte met en bij alles en ik denk aan je.
Kus van Betty.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home