3.5.07

Geland!

Lieve allemaal, Zaterdag ben ik letterlijk weer in Nederland geland en afgelopen dinsdag (na debriefing) ben ik gelukkig ook figuurlijk weer geland! Het was/is heerlijk om mijn familie en binnenkort vrienden weer te zien. Maar de eerste dagen voelde ik me echt als een "Alice in Wonderland" en wist ik af en toe echt even niet meer waar ik nou eigenlijk was en of ik uberhaupt wel weg was geweest.. zeer vreemde gewaarwording! Ik ben lekker aan het bijkomen en door het mooie hollandse landschap van de polder aan het fietsen en geniet ervan om weer hier te zijn. Ik mis Liberia zeker ook. Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben begrepen.. I'm hooked to MSF en heb echt mijn weg gevonden in werken voor MSF en zal dus ook op een volgende missie gaan.. Maar eerst ga ik heerlijk hier zijn en veel tijd met jullie allen doorbrengen. Afhankelijk van het aanbod in uitzendingen hoop ik over een maand of 3 weer te vertrekken.. See you around! Liefs, M

1 Comments:

At 4:34 PM , Anonymous Anonymous said...

Isn't one month a little bit too short?

Hope you are feeling fine back home!

Peter ;-)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home