13.12.06

Weekend break: off to Monrovia!!

Morgenochtend stap ik in onze landcruiser pick-up en ga ik heerlijk een weekend weg!! Vrijdag en maandag werk ik in monrovia, maar zaterdag en zondag!!! Hoera een heel weekend vrij voor het eerst sinds ik hier ben!! Vrijdagavond slaap ik in een hotel aan het strand, zodat ik zaterdag de hele dag lui op het strand kan liggen lezen en zwemmen en heel veel slapen!! Ik verheug me er echt op... de nationale staf doet alsof ik een maand weg ga.. de een na de ander komt zeggen dat ie me zal missen.. Ik verlang naar zwemmen, over een markt slenteren, monrovia verkennen en ik ga naar een plek waar ambassadepersoneel naartoe gaat en ik ga me toch een biefstuk eten!!! Natuurlijk ga ik ook kerstinkopen doen.. Al mijn directe staf (31 pers) krijgen een t-shirt van me die ik ga laten bedrukken.. Liesbeth heeft een geweldige reeks ontwerken gemaakt: Driver sans frontieres, Security sans frontieres, enz. dit is mijn persoonlijke kado voor ze. Daarnaast zit ik in het het kerstfeestcomite en koop ik kados voor alle staf namens MSF-H en ga ik proberen om kerstverlichting te vinden om de palmen om te toveren in kerstbomen.. Ik heb echt het gevoel alsof ik op vakantie ga.. heerlijk, ik heb het echt even nodig!
liefs, Martine

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home