19.1.07

korte update

Ja het is al een poosje stil in mijn blog... Heb een heerlijke vakantie in Ghana gehad, maar tijdens mijn vakantie begon ik een beetje op te zwellen, eerst mijn enkels en voeten, maar de rest volgde ook.. terug in Monrovia ben ik voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan.. had inmiddels een gezicht als een ballon en paste alleen nog maar joggingbroeken.. Ik plaste ook steeds minder.. om een lang verhaal kort te maken.. ik ben ziek. Ik heb waarschijnlijk een virus in mijn hartstreek en heb nu medicijnen om het vocht uit mijn lichaam kwijt te raken, dit slaat aan gelukkig. Ik ben nog steeds in Monrovia en mag pas weer terug naar mijn project als ik 100% sterk ben. Ik moet in Monrovia herstellen omdat hier meer medische faciliteiten zijn dan bij mij in de bush... maar het liefste wil ik natuurlijk naar huis naar Nimba en aan de slag.. maar goed ik heb maar 1 hart en besef dat ik echt aangesterkt moet zijn... Binnenkort als ik geen koorts meer heb en wat meer energie heb schrijf ik graag over mijn vakantie, want die was heerlijk!
Liefs vanuit Monrovia!
Martine

1 Comments:

At 10:32 PM , Anonymous Anonymous said...

Martine toch! Ik schrik van wat ik lees, maar geniet van je relativeringsvermogen in je laatste regel, echt Martine. Hou je taai en wordt alsjeblieft heel snel beter!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home