22.12.06

Monrovia in beeld







Zoals belooft... Citylife in beeld!
Foto 1: a room with a view
Dit was het uitzicht vanuit "Olive Base", 1 van de 2 huizen van MSF-H.. de naam belooft veel... maar ipv olijfbomen veel prikkeldraad en huizen in opbouw. Dit is een huis in 1 van de betere buurten van Monrovia: Mamba Point
Foto 2: Lazy Beachlife
Uitzicht vanaf mijn strandbed... zwemmen, relaxen, lezen, slapen en all over again....
Foto 3: op naar de markt!
... en ik was niet de enige...
Foto 4: Riverside housing
Zo leven mensen ook in Monrovia ... schril contrast met mamba point...
Foto 5: Cityman keep moving
1 van mijn favoriete foto's

Foto 6: war just ended
... alsof er gisteren een bom is ontploft....
foto 7: citylife - expats no go zone
... en juist hier, midden in liberia had ik zo graag willen rond struinen. Maar helaas verboden wegens veiligheid...

Ik had ook graag een geluids-, hitte- en geurimpressie bijgevoegd.... maar helaas!
liefs, Martine

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home