3.1.07

op vakantie!!!

... na een memorabele oud en nieuw en een paar dagen van keihard werken..na dit korte berichtje moet ik nog de laatste hand leggen aan mijn maandelijkse werkverslag.. en dan...... ga ik mijn rugzakje pakken want morgen reis ik naat monrovia en vrijdag vlieg ik naar Ghana! Ik heb vakantie! Ik ga een weekje relaxen in ghana.. aan de ene kant wil ik niet weg..want ik ben net zo lekker bezig om ons hele bevoorradingsysteem te veranderen en er spelen zich nogal wat andere zaken hier af op de basis.. maar aan de andere kant is het ook heerlijk om een weekje te relaxen... Vrijdagmiddag half 2 land ik in Ghana. Colinda haalt me op per motor en heeft een heel programma gemaakt: naar kumasi, naar cape coast lekker op het strand liggen, naar het openingsfeest van de nieuwe nederlandse ambassade, naar het vluchtelingenkamp! Op 14 januari vlieg ik weer terug en de 15e reis ik weer naar Sanniquellie. Heb het goed allemaal!
liefs, martine

4 Comments:

At 6:14 PM , Anonymous Anonymous said...

Nou moe, typ ik me een ongeluk, krijg ik geen 'comment' geplaatst... Weet je wat? Ik stuur je wel een mailtje, oke?
Liefs
Liesbeth

 
At 6:15 PM , Anonymous Anonymous said...

Dat ga ik nog eens proberen...
Heb je verslag 'bijgelezen' en raak ontroerd. Zou er zo een boekje van willen maken, met fotoos en al, maar alleen als ik ook een foto van de tshirts te zien krijg! Veel sukses daar en veel liefs
Liesbeth

 
At 9:30 PM , Anonymous Anonymous said...

Lieve Martine,
Die keukentafelfilosoof is zo gek nog nie.
Ik wens je een bijzonder mooi nieuw jaar toe.
ook fijne vakantie gewenst!

Liefs Lieke

 
At 10:12 AM , Anonymous Anonymous said...

Zeg loggie, ben je nou al es terug van vakantie?? Hoorde van Marq al wel het een en ander over dikke benen etc. en dat je nu in Monrovia bent/was. Maar ben nu wel benieuwd naar al je verhalen hoor. Ik heb deze week nog op Che gepast. Die kwam gezellig logeren. Hij zag er supergoed uit, was heel knuffelig en vrolijk. Was heel fijn. S'ochtends met wandelen kwam ik pardoes Stephanie tegen, over toeval gesproken he?! Nou meis, laat snel van je horen! liefs

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home